31. 5. 2020

Mužům obdiv, ženám uznání (M. Plzák)

Ahojte,

tak dnes jen takový kratší článek do rubriky osobní rozvoj, kam jsem už dlouho nic nepřidala.

Dneska na mě na youtube vyskočily videa od Pavly Šebkové s přezdívkou Shy Artist. Tuhle již paní sleduju už nějakou dobu a myslím, že věci od ní dávají hlavu a patu, navíc je to sympatická osobnost a její hlas se moc hezky poslouchá.

Upřímně, váhala jsem, jestli sem tyto dvě videa přidávat... Někdo my mohl říct, to je hloupost, takhle to fungovalo možná před 100 lety, tyhle názory jsou zastaralé a moderní žena se chová jinak. Ano, možná je něco trochu přehnané, ale věřím, že ten základ by mezi partnery fungovat měl, tedy pokud chcete, aby ten vztah měl nějakou životnost :).  Pro ten pravdivý základ, který by podle mě MĚL fungovat jsem se rozhodla, že zde videa chci mít, tak třeba se budou líbit i vám...

                                        

                                        

Jinak Pája napsala také jednu knížku pro děti, můžete se mrknout tu ;) Je zde namluvená ukázka Viktorem Preissem, který má opravdu skvělý hlas.  Pája navíc knihu doplnila krásnými ilustracemi, zvažuji, že si ji pořídím :)

Irwin

1 komentář:

  1. Od jednoho moudrého pána jsem slyšela, že se dnes ženy snižují na úroveň mužů. Chtějí se jim rovnat. A pak se diví, jak se to k nim muži chovají "hrubě". Něco na tom bude:)

    OdpovědětVymazat

Jestli vás zde něco zaujalo, tak budu určitě ráda za pár slov. Díky :)