18. 8. 2020

Po dlouhé době

 Milí čtenáři a kolemjdoucí,

nějaký ten pátek jsem tu nebyla a jak se tak dívám, i zde na blogspotu se udály nějaké změny.

Upřímně mně vždy mrzí, když si oblíbím nějaký blog a autor najednou z ničeho nic utichne. Dneska mám lenošivé odpoledne (asi se není co divit, venku je vyloženě podzimní počasí) a tak mě napadlo, že bych zde o sobě mohla dát aspoň trochu vědět.

Upřímně říkám, že se za sebe trochu stydím, protože se sníženou aktivitou na blogu se i snížila frekvence komentování na jiných blozích, ale abych pravdu řekla, ani jsem žádné články teď moc nečetla...

Není to poprvé, kdy jsem si na blogu dala takovou menší pauzu, a co tak vzpomínám, tak to většinou vždy bylo v období léta. Takže teď je otázkou, jestli s podzimním obdobím dostanu novou chuť na blogování :) Upřímně jsem sama zvědavá, jak to dopadne ...

Jak jsem psala, je takové hodně pošmourné odpoledne a s ním na mě přišla i celkem přemýšlivá nálada. Přemýšlím nad sebou a nad tím, jak zapadám do různých kolektivů :) V lepším případě mi příjde, že mě lidé v kolektivech tak nějak snášejí, ale že by mě brali úplně mezi sebe, to moc ne. Což se na sebevědomí člověka vždy podepíše a mě upřímně tohle dost omezuje, v seznamování a ve všem. Přemýšlím, jestli to nějak řešit nebo nechat být. Na druhou stranu, když vás něco omezuje, měli byste se snažit to vyřešit... Chybí mi někdo, kdo to má podobně, s kým bych o tomto mohla pokecat a možná proto sem o tom všem píšu.

Jinak ale dle časových možností užívám léto, mám ještě nějaké plány, dovolenou, občas si jdu zaběhat, občas kolo, a řekla bych, že jsem teď docela akční, takže i proto nemám moc čas na blog.

Ale jak jsem psala, kdo ví, třeba s ospalým podzimem budu trávit i více času doma a zase mě to chytne. Jestli jo, tak se budu těšit :)

Irwin



Výlet na Kralický Sněžník, k pramenu Moravy. Když pominu šíleně překomercionalizovanou Dolní Moravu se stezkou v korunách stromů, elektro koloběžkami, předraženou lanovkou a nevím čím vším ještě, tak pokračování dále na Vrchol Kralického Sněžníku můžu jen doporučit :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jestli vás zde něco zaujalo, tak budu určitě ráda za pár slov. Díky :)