25. 9. 2017

O Irwin

Ahojte,

tak jsem si jednoho večera při přemýšlení o blogu řekla, že bych vám aspoň mohla napsat něco o sobě, abyste věděli, kdo to tady "řídí".

Kdysi dávno, už ani nevím jak, jsem si vymyslela pro internetový svět přezdívku Irwin. Ne, není to mužské jméno pro skota, jak už mi někdo řekl, že tak zní :D Alespoň že neřekl jméno pro skot. Nedávno jsem přemýšlela, že si přezdívku změním, ale tak nějak jsem přišla na to, že už jsem se s ní hodně sžila.



Irwin je docela aktivní tvor. Ráda zkouší nové věci, objevuje nová místa, přírodu, občas ji zaujme i něco z té kultůry....

Malá Irwin byla docela tichá, no v podstatě je doteď celkem introvert. Většinou ji netrápí ani nenudí strávit celý den o samotě. Na druhou stranu se teď docela mění a společnost vyhledává častěji a častěji. Takže pokud máte pocit, že bychom si měli co říct nebo bychom mohli něco zajímavého podniknout, tak se nebojte napsat, ostatně, přátel není nikdy dost...

Irwin je docela nerozhodná a někdy je kvůli tomu i na přizabití. Občas na ni padne chmurná nálada, ale většinou pak brzy přejde. Ale ať už má jakékoliv špatné vlastnosti a nedokonalosti, razí heslo "Nejsme dokonalí proto, abychom se mohli stát někým lepším". Taky si dost často lítá na nějakém pomyslném obláčku z různých fantasy světů a tak, však to znáte.

Myslím, že jsem člověk, který si na nic nehraje. Myslím se, že nejsem urážlivá, falešná, pomluvačná a kolikrát se divím, co všechno lidi dnes řeší a co je vše dokáže naštvat

 A jen tak dodatečně, možná jsem trochu praštěná, berte to jako upozornění :D Hodně věcí píšu v humoru a nemyslím je úplně vážně.

Snad vám těchto pár řádků o mně něco řeklo, já budu v průběhu času stejně různě aktualizovat a připisovat. Kdyby vás ještě něco zajímalo, tak se klidně ptejte.

2 komentáře:

  1. Jsi přesně takový ten typ člověka který mám ráda :). Něco takového jako já, máme hodně podobné ba i stejné názory. A jak už víme tak ají zaměření zaměstnání :).
    Jen tak dál Irwin, bud stále taková jaká jsi ! :)

    OdpovědětVymazat

Jestli vás zde něco zaujalo, tak budu určitě ráda za pár slov. Díky :)