28. 9. 2017

Neočekávané volno + fotky z bedlaření

Znáte takové ty pracovní dny, kdy čekáte, že budete klasicky dřepět v práci a až dojdete honem honem domů, tak máte ještě plno povinností a najednou lusk, a půlka povinností vám odpadla? To se přesně dnes stalo mně. Po náročném víkendu i první půlce týdne jsem se v pět ráno s opravdovou nechutí dnes nějak vůbec fungovat vydala na praxi, a pak přišlo to pomyslné lusknutí prstu, kdy se den zcela změnil, protože mě sestřička jen po dvouch hodinách pustila domů. Projela jsem se téměř vylidněným Brnem, obchody kvůli státnímu svátku zavřené, prostě paráda.
I díky tomuto nečekaném volnu se ozývám tu na blogu, dnes v 21:00 odjíždím na takový menší výlet do Chorvatska k moři a neměla bych skoro vůbec čas. Moře jsem viděla naposledy v roce 2013 (je to vůbec možné??) a tak se opravdu neskutečně těším, protože mořská voda je veliký dobíječ energie, ten uchu lahodící šum ze šplouchání vln, které donekonečna omývají drobné oblázky a přímořská atmosféra malých městeček a vesniček při pobřeží... Navíc sezona už skončila, takže většina turistů už bude určitě dávno pryč.

Včera po praxi jsem sem ještě vykřečovala a vydala jsem se s přítelem do lesa na houby a můžu potvrdit, že bedlí je letos opravdu požehnaně. Přidávám pár fotek z lesa, a loučím se s vámi snad do pondělí, kdy bych měla dorazit z výletu. Jdu si teď na chvíli lehnout popřípadě dokoukat druhý díl Hobita ^_^.

Mějtě se fajn, užívejte si volno navíc a babí léto :) Irwin.









4 komentáře:

  1. Užij si to. Krásný fotky my taky byly na houbách, na rovinu to byl takový klid že mi bylo úplně jedno jeslti něco najdem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jo my taky nešli vyloženě houbařit, ale zadařilo se

      Vymazat
  2. Jé já nebyla u moře taky tak nějak dlouho a strašně mi to chybí. Snad budou pak nějaké fotky ! Užij si to tam :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :), ještě musím mrknout, cože vše jsem to nafotila, ale asi něco přidám

      Vymazat

Jestli vás zde něco zaujalo, tak budu určitě ráda za pár slov. Díky :)