11. 10. 2017

Chorvatsko - nejen válení se u moře

Kam se vydat za poznáváním za pár korun? Mám pro vás malý tip na menší výlet :) Není to nikam jinam než na pro mnohé profláknuté Chorvatsko, akorát že zde nebudete jen ležet u vody a věřím, že si odnesete kupu zážitků. Navíc s cestovkou, takže všechno zařídí druzí za vás :)


Na cesty jsem se vydala s kamarádkou, která čeká mimčo, takže to byla taková rozlučková holčičí jízda, příští bude snad někdy, až mimčo trochu povyroste. Napřed přidávám pár fotek na úvod, aby jste věděli, co vás čeká, myslím, že fotky vypadají hezky i od takového fotografického polena jako jsem já :)




Předchozí tři fotky jsou z národního parku Krka



A klasika, výlet na Makarskou, červené lodičce se říká ponorka, protože má pod vodou prosklenou kajutu, kde můžete sledovat moře :)


Psího hlídače sem si musela taky vyfotit :)


Byla i chvilka na koupání a čtení ...


Bez racka by to nebylo ono :D



Předchozí dvě fotky už jsou z výletu do Dubrovníku, kdy jsem se s kamarádkou vydala na ostrov Lokrum. Všude zde pobíhali králíci a pávi, takže když jste vytáhli svačinu tak se na vás vyrojilo hejno tohoto zvířectva a čekalo, co jim hodíte. Pokud byste se někdy ocitli v krásném starobylými hradbami obehnaném Dubrovníku (ze kterého se mimochodem stala opravdu velká atrakce vzhledem k natáčení Hry o trůny), a budete chtít utéct od hromady turistů, ostrov Lokrum je ideální volba. My zde strávili skoro celý den a stálo nás to jen 120 kuna (cca 400 kč), což si myslím na výlet lodí jde. Moc doporučuji, pro mě největší zážitek z celého zájezdu, a to jsem se původně zdráhala na Lokrum vydat!


A poslední fotka z ostrova Lokrum, kterou jsem si nemohla odpustit, vzhledem k tomu na čem sedím :D No jak říkám, Hrou o trůny žije celý Dubrovník.

Pokud vás fotky zaujaly, mrknětě na kompletní program zájezdu zde.

Abych to nějak shrnula, pokud dlouhé válení umoře nemusíte, tento zájezd od Českého kormidla doporučuju, a myslím si, že za 3600 Kč toho uvidíte opravdu hodně. Já na většině míst, která jsme navštívili někdy byla, ale i tak jsem se na ně znovu ráda vrátila. Navíc v hotelu vám na večeři nabídnou i typická chorvatská jídla, takže ochutnáte i něco nového. Jedinou nevýhodou bylo dlooouhé cestování z Dubrovníku do Česka, ale to už k tomu patří ...

Tak to bude z výletu asi vše, mohla bych se rozepsat 2x tolik, ale myslím si, že to takto úplně stačí, ahojte Irwin

4 komentáře:

  1. Vítej zpátky v ČR :D :). Takže, já jsem si nedávno tou krizí prošla taky a někdy si pokládám taky takové hloupé otázky typu "myslíš že to co píšeš bude někoho zajímat?" a tak dále. Vím o čem mluvíš.
    Moc ti závidím tvůj výlet jelikož mám Chorvatsko moc ráda. Krásné fotky. V tom národním parku jsem nikdy nebyla a docela mě to mrzí ale určitě si tam zajedu někdy.
    Docela mě překvapili ti králíci ! :D To jsem ještě nezažila, všude ke mě lezou kočky ale toto. Myslím, že s pojí povahou bych se od nich ani pryč nedostala a chodila je tam krmit :D :D.
    Určitě sis to skvěle užila :) a máš fakt super fotky . Ta poslední je pecka, jelikož já jsem fanda Hry o trůny :D :D. Takže paráda .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj takovou krizi má občas asi každý, králíci mně taky hodně překvapili, Hry o trůny jsem viděla naposledy asi 2. serii, ale stejně jsem se tam musela zvěčnit :D Díky :)

      Vymazat
  2. Musím to komentovat TRŮŮŮŮŮŮŮŮŮN. Rozhodně nádherná příroda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tou přírodou máš pravdu, to hornaté vnitrozemí mi hodně připomíná Středozem!

      Vymazat

Jestli vás zde něco zaujalo, tak budu určitě ráda za pár slov. Díky :)