12. 3. 2020

Už i já

Milí čtenáři a kolemjdoucí,

u posledního článku jsem přemýšlela, jestli se zmiňovat o tom vše, co se děje kolem. A došla jsem k rozhodnutí, že ne, je toho všude dost a myslím, že toho má každý už plné brýle.

Dnes jsem ale narazila na pěkný článek, který se tohoto blázince týká a chtěla bych jej s Vámi sdílet. Myslím, že na tom něco bude.

Odkaz je tu. Napsala jej autorka pod pseudonymem Krkavčí matka, působí jako blogerka, spisovatelka, píše o mateřství ale i o smrti. Pořádně jsem se s ní setkala až teď a myslím, že na její stránky budu brouzdat častěji :) Takže tímto odkazem i nějaká inspirace pro Vás.

Mě je poslední dny tak nějak divně. Nic víc, nic míň. Takže se teď radši s nikým moc nestýkám, nikam moc nechodím a snažím se dát do kupy. Na bytě "doma" jsem probírala nějaké staré knihy, co tu zbyly. Tak se událo, že už mám na poliččce s knihami asi tři od Boženy Němcové, Julese Verna a nějaké další věci z klasiky, takže snad se do toho všeho pořádně začtu. V sobotu zase chci zkusit nějaký recept z knihy Kuchařka pro dceru.

Každopádně vy užívejte čas někde venku počasí je teď pěkné a někde v přírodě váš žádný bacil určitě nelapí.

Zdraví vás, Irwin.



4 komentáře:

  1. Děkuju za tip na článek i na blog :) Její článek je super, v mnoha věcech s ní souhlasím :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle byl fakt dobrý článek. A má hodně pravdu.

    OdpovědětVymazat

Jestli vás zde něco zaujalo, tak budu určitě ráda za pár slov. Díky :)