4. 3. 2020

Odse*te se (vypadněte ze své hlavy a začněte žít) - G. J. Bishop

Ahojte,

momentálně mám dost práce, řeším různé záležitosti co se týkají bydlení, v kuchyni mi teď leží umyvadlo, pračka je odpojená, no je to zase docela bojovka, plus další věci do toho. Takže teď nemám moc myšlenky na psaní blogu.

Proto alespoň jeden předpřipravený článek - doporučení z oblasti self help literatury. Nevím, jestli jsem zrovna vhodný adept na hodnocení knížek tohoto zaměření. Četla jsem celkově asi jen 3 knihy o seberozvoji - 4 dohody, Principy králíčka Sameťáčka, Svítání od Alue Loskotové. Možná ještě něco, ale už si nepamatuju.

Nu každopádně i tak si myslím, že toto je kniha z toho lepšího soudku. Sice opravdu nemám ráda sprosté názvy v nadpisech a je to podle mě celkem ubohý marketingový tah jak zaujmout pozornost, každopádně zde prominu.

Dostala se ke mě tak trochu náhodou přes mamku a doporučení její známé, jinak bych po ní asi nešáhla. Na knížce se mi nejvíce líbí to, že je hodně pragmatická. Ke každé myšlence je zde textu tak akorát.  Kniha je koncipovaná tak, že si z ní odnesete celkem sedm osobních výroků, které byste si po přečtení knížky měli vzít za své, s tím že je zde všechno hezky vysvětleno.


Jedním z nich je například myšlenka ,,Nejsem svými myšlenkami, jsem svými činy" nebo ,,Co vše jsem ochotná snášet?". Jak jsem psala, abyste je správně pochopili, musíte si o nich přečíst víc.

Těchto několik ,,osobních výroku" mi daly vcelku nový pohled na věc.

Pokud potřebujete k něčemu nakopnout, vřele doporučuji :)


Méně je někdy více a tak to tu dnes s recenzí ukončím.

Přeji pěkný den, Irwin

2 komentáře:

  1. O knížce jsem už slyšela a moc ráda bych si ji přečetla :) Mohla by to být ta správná motivační knížka pro tento rok :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, věřím, že to nebude zbytečně investovaný čas :)

      Vymazat

Jestli vás zde něco zaujalo, tak budu určitě ráda za pár slov. Díky :)