13. 2. 2020

Babí lom a jiné radosti

Ahojte,

tak zase uzrál čas na napsání dalšího článku.

Dnes byl perfektní den. Dlouho takový nepamatuji. Měla jsem volno a s Lílou jsem naplánovala výlet na Babí lom, což je rozhledna s fakt magickou atmoškou. Však ty kameny tam prý shodily samotné čarodějnice :) Takže jsme si dnes krásně skákaly po skalách, trochu se zapotily, do toho nám hezky svítilo sluníčko. Udělaly jsme takový menší okruh kdy jsme vylezly prakticky v neznámu a nevěděly ani kde je zastávka. A představte si, když jsme ji našly, do pěti minut nám jel přímý spoj domů, který jinak jezdí po hodině a ještě s přestupem. Tohle byl prostě osudový výlet. A upřímně jsem si dlouho nic takhle neužila, asi naposledy Mikulov.








Ledová planinka a dvě statečné



Hospůdka U Anděla - kdo nás mine, žízní zhyne, akorát měli zavřeno

Dovolím si ještě pár fotek od větších profesionálů, než jsem já:




A v příjemném duchu se nesl celý zbytek dne, když jdete do knihovny a mají tam hned dvě věci, které jste chtěli, tak to je safra štěstí! Sice jsem pak zbytek odpoledne strávila čtením knížky, která je dle mého vkusu až moc strašidelná, ale za to vypadá velice slibně, tak jí to asi prominu...


Tohle už jsou moje úlovky ...

Co se týká nějakých těch dalších přečtených knížek, musím říct, že jsem neměla v poslední době úplně šťastnou ruku. Musela jsem odložit knihu Walden - život v lesích, protože to prostě bylo utrpení a pak už jsem jen přeskakovala jednotlivé stránky. Co naopak bylo čtivě napsáno tak byl Strach od Kariky, ale přišla mi to jako taková blbost, že jsem se ani neobtěžovala dočíst nějakých posledních 30 stránek. Docela zklamání po Trhlině.

Jinak poslední věc, na kterou bych tu chtěla dnes pět ódy tak je televize. Ano, slyšíte dobře. Konečně mám vlastní televizi a jsem z toho nadšená. Ono když máte týdenní zpětné přehrávání, tak se tam dají najít velice dobré věci. Tak třeba Obrazy ze života Boženy Němcové, pořad Co naše babičky uměly a my jsme zapomněli, díky telce jsem začala sledovat Bylo nás pět (tenhle skvost se mi nějak vyhl a jsem z něj naprosto nadšená). Anebo, věděli jste že existuje tento projekt, kdy darujete stará oježděná kola dětem v Africe, aby mohly dojíždět do školy :)? A ve finále, ani ten pořad Karavanem po Slovensku není úplně špatný :D.

Když je televize s mírou, tak je to moc fajn věc...

A co udělalo v poslední době radost vám? Já si tu zimu vyloženě užívám (i když letos je to taková zima nezima), ale mám to ráda, zamrzlou krajinu, ráda bych se vydala i někam do hor do zasněžených krajů, ale obávám se, že to letos nevýjde ...

Mějte se fajn, to jaro se nám kvapem blíží co?

Na úplný závěr tento skvost od kapely Zrní :)


Irwin

6 komentářů:

  1. Fotky super jak tvoje tak od profíků jsem moc ráda že jsme šly. A Jabloně to je taky úžasná písnička, jsem moc ráda že jsi mi ji doporučila.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotografie z výletu. My na Babím lomu byli na přelomu léta/podzimu, takže taky krásná podívaná. Hlavně ta cesta přes ty kameny.
    Zima byla letos hodně slabá, taky bych si chtěla sněhu ještě užít, ale na jaro se už těším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Babí lom je za mě nejhezčí rozhledna v okolí Brna ...

      Vymazat
  3. To je radost, tady ten blog:) Inspirace plno:) Děkuji♥

    supice.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Jestli vás zde něco zaujalo, tak budu určitě ráda za pár slov. Díky :)