29. 1. 2020

Slunce je, zlatou skobou na vobloze přibitý

Milí čtenáři a kolemjdoucí,

v prvé řadě bych chtěla poděkovat za všechny komentáře v předchozím silvestrovském článku...

Nějaký ten týden jsem se neozvala. Důvodem bylo to, že jsem se stěhovala a teď je opravdu po třech týdnech den, kdy si jen tak na pohodičku sedím u počítače a už mám pocit, že kde jsem už je to aspoň trochu obyvatelné, i když já jsem puntičkář a plno věcí by šlo ještě vylepšit. Takže si tak poprvé v životě žiju tak nějak na vlastní pěst. A jsme na to docela zvědavá... Faktem ale je, že se mám docela fajn. Aneb razím heslo, že v 95% se můžeme mít  hůře (to je prostě holý nevyvratitelný fakt), takže říkám, že se vždy mám vlastně fajn :D Ne ale opravdu, dokud člověk nepříjde o určité věci, tak má neustále tendence mít pocit, že se může mít lépe a že tohle a tohle by mohlo být jinak.Aneb, určitých věcí si vážíme, až o ně příjdeme. Je to jedno z těch pravdivých klišé.

Úplně jsem tu na blogu tak nějak bez povšimnutí překlenula období nového roku. Abych řekla pravdu, zase jsem samozřejmě přemýšlela co s rokem novým. A došla jsem k závěru, že chci aby byl takový, abych byla prostě a jednoduše spokojená se sebou a celkově spokojená. No jo, jenže to se jednoduše řekne, ale hůře provádí. A tak si dělám menší seznam věcí, které bych si chtěla splnit a kterým bych se chtěla aspoň trochu věnovat. Mám tam třeba takové drobnosti, jako jíst střídměji (klasika :D), zaměřit se na nějakou kreativní činnost nebo více cestovat, chodit ven ... A budu ještě různě dopisovat. Díky kterým věcem jste vy spokojenější sami se sebou? Nebo prostě jen necháváte čas plynout a tohle neřešíte :)?

V televizi jsem od někoho slyšela: "Chtěla bych, aby rok 2020 byl takový, abych se za sebe nemusela stydět." A to je podle mě taky fajn myšlenka :D.

Tak jsem vám sem zase dnes udělala menší okénko do mé duše :D. No nevadí, třeba to někdo ocení :D.



A na závěr přidávám písničku od pana Kryla, kterou si v posledních dnech pouštím docela často, je tak nějak melancholická, ale příjde mi naprosto geniální :)

1 komentář:

  1. nesmírně aktuální,jako vždy;díky Karle...

    OdpovědětVymazat

Jestli vás zde něco zaujalo, tak budu určitě ráda za pár slov. Díky :)