31. 12. 2019

Rozloučení s rokem 2019

Milí čtenáři a kolemjdoucí,

tímto článkem bych na blogu chtěla ukončit rok 2019. Sedím doma a mám nalité víno.

Faktem ale je, že mi vůbec nevadí, že jsem doma a nebudu bujaře slavit. Od odpoledne mám čas jen pro sebe, pustím si Šíleně smutnou princeznu (protože letos jsem těch pohádek opravdu moc nestihla) a udělám si pohodový večer. Takže v prvé řadě vám přeju, ať si to dnes také uděláte pěkné, podle vašich představ.

Dále bych vám chtěla popřát hodně štěstí do roku nového, ať vás zavede tam, kde být máte, protože věřím, že to vše do sebe nějakým záhadným způsobem pasuje a všechno zlé je k něčemu dobré. Přeji vám hodně času stráveného s kamarády, rodinou a milovanými osobami, hodně odpočinku, času pro sebe, samozřejmě zdraví, plno zážitků, a hlavně, ať jste spokojení, protože to je to nejdůležitější.

A děkuji za všechny milé komentáře, které se zde za celý rok nasbíraly.

Irwin


3 komentáře:

Jestli vás zde něco zaujalo, tak budu určitě ráda za pár slov. Díky :)