22. 12. 2019

Trochu upřímnější vánoční článek č. 2

Milí čtenáři a kolemjdoucí,

tohle bude druhý a zároveň i poslední předvánoční článek letos...

Teď o víkendu jsem měla v plánu stihnout aspoň ty rohlíčky, ale něco vám povím, kašlu na to! Chci stihnout ještě vaječňák a já se nebudu honit. Přece jen nějaké to cukroví máme a asi si radši zacvičím po sto letech, tak!

Taky mi kazí předvánoční náladu to, že člověk, kterého jsem začínala mít dost ráda na mě prostě a jednoduše kašle. Napřed jsem měla uraženou ješitnost, ale holt... člověk se nemůže líbit všem a tak to je a tak to vždy bude. Mít špatnou náladu kvůli někomu, kdo se o vás nezajímá? Vždyť to nedává ani moc smysl ... A taky platí, hlavně se z těch chlapů nepo*rat. Ale platí to i obráceně. Nebo, svět patří těm, co se ze všeho nepo*erou (omlouvám se za dnešní sprostá slova, ale jinak to v tomhle případě ani nejde). A že si tohle zkusím vzít sakra k srdci!

Píšu vám ale hlavně proto, že jsem s vámi chtěla sdílet tento dobroskutkový advetní kalendář, který vytvářela autorka blogu Supice. Sice už bude za chvíli 24., ale myslím, že v tomhle případě to vůbec nevadí a člověk se tím může řídit celý rok. Takže posílám dál do světa :)

A na závěr, dvě vánoční písničky.


Tohle je podle mě jedna z nejkrásnějších ... Pan Neckář


A tohle protože, Láska nebeská a přestárlý rocker zpívající o šťastných vánocích, to mě vždy pobavilo.

Když jsem tak ale nad tím přemýšlela, moc těch vánočních písní neznám, máte ještě nějaké tipy na něco méně známého?


Takový krásný hrníček jsme dostala v práci, tváří se jako plecháček, ale není to plecháček, hešteg na špitál dobrý.


Prosincový sníh :)

Mějte se skvěle, Irwin...

4 komentáře:

  1. Já tak nějakou pouštim vánoční atmosféru až s příchodem jara, do té doby se mě drží :D Jinak podobný hrníček jsem dostala taky a myslela si, že je to plecháček :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak to máš dobrý, mít tak dlouho Vánoce :)

      Vymazat
  2. Vůbec se takovými idioty nezaobírej! Prostě jak se chová k tobě, tak ty k němu, co jsi jako. Užij si krásné svátky a vykroč jen dobře bez postranních smutných či naštvaných myšlenek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milá slova, přeji hodně štěstí v novém roce :)

      Vymazat

Jestli vás zde něco zaujalo, tak budu určitě ráda za pár slov. Díky :)