9. 2. 2019


Dnes mini fotočlánek od fotografa amatéra. Ale tentokrát myslím, že na Brno dobrý. Fotek mám samozřejmě víc, ale rozhodla jsem se, že sem dám jen ty nejpovedenější.

Městským parkem Lužánky, pokud se někdy dostanete do Brna a budete si chtít užít zeleň poblíž centra, tak tohle místo doporučuji, v létě ideální na piknik s dekou ... Jsou zde památné stromy roztodivných tvarů, což mám moc ráda ...



Tady se mnou zase nikdo nechtěl jít ven, tak jsem si alespoň půjčila sousedčinýho psa. Připadala jsem si celkem jako na horách.


A na poslední fotce jsem se vydala sama na menší procházku. Nejradši bych se vydala i někam do lesa co tu máme, ale nějak se tam sama bojím. V těch různých chatkách zde bydlí kde co, ověřeno. Taky to tak máte, že radši s někým?

Irwin

4 komentáře:

  1. Lužánky mám taky moc ráda, když bylo ještě teplo, tak jsem si tam chodila moc ráda číst :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je to tam příjemný :) Už aby bylo léto a člověk zase mohl vytáhnout piknikovou deku nebo se jen tak natáhnout na lavičce třeba právě s tou knížkou :)

      Vymazat
  2. Fotočlánky mám ráda:) Příjemné fotky:)

    supice
    www.supice.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Jestli vás zde něco zaujalo, tak budu určitě ráda za pár slov. Díky :)