12. 2. 2019

                                                  
 Ahojte...

Vzhledem k tomu, že rubrika Produkty zeje prázdnotou a jeden dobrý výrobek jsem teď vyzkoušela, rozhodla jsem se vám o něm napsat.

Jak jste si asi přečetli z nadpisu, jedná se o deodorant značky JĀSÖN tuhé konzistence. Firmu budete asi znát. Zaměřuje se na přírodní a zdraví nezávadnou kosmetiku od roku 1959. Zakládá si na kvalitních přírodních surovinách. Také je veganská, odmítá testování na zvířatech (což potvrzuje to, že má certifikát Leaping bunny). Místo toho své produkty podrobuje rozsáhlým laboratorním testům.


Deodorant co jsem používala já je sice pro muže (tak to dopadlo, když jsem loňské vánoce chtěla udělat radost i chlapovi kvalitní eko kosmetikou...), ale ono to vůbec nevadí, protože je bez parfemace. Ale na to že je bez parfemace, tak svůj účel, tedy zamezit nepříjemnému pachu potu, splňuje perfektně. Je fakt, že jsem začala používat někdy kolem října, takže už taková horka nebyla, ale dělala jsem „zátěžové testy“ i při cvičení a fungoval také dobře. Deodorant splňuje i další asi pro všechny nezbytnou věc - nedělá fleky na oblečení.

Nenajdeme v něm parabeny (hodně jich je v EU zakázaných, ale některé jsou stále povolené), ftaláty  a aluminium (hliník) a splňuje veškeré standardy bezpečné kosmetiky. Ve složení jsem nenašla nic špatného (například na biooo.cz si můžete najít kompletní složení) ...

Myslím si, že zrovna do deodorantů se hodí investovat a toto si myslím, že není špatná funkční varianta. Já jsem koupila přes internetový obchod Šťastný králíček, který už bohužel nefunguje. Ale jinde přes internet seženete úplně v pohodě. Za 73 gramů jsem dala 160 korun, s tím že mi jedno balení vydrželo minimálně 3 měsíce. A samozřejmě se dají koupit i varianty pro ženy s různými parfemacemi. Nevýhodou může být, že firma nijak nerecykluje obaly.

A co vy, máte nějaký svůj oblíbený deodorant? Já přemýšlím, že bych zase zaexperimentovala a zkusila deo krystal, máte někdo zkušenost?

Irwin

6 komentářů:

  1. Mám moc ráda přírodní, ale je také je těžké vybrat kvalitní. Já jsem spokojeá s alterrou, ale i s některými bezobalovými.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si také myslím... díky na Alteru mrknu

      Vymazat
  2. Deo krystal jsem měla a za mě byl nic moc, znovu bych si ho už určitě nekoupila.. Mám pocit, že moc nesplňoval svůj účel, na doma, když člověk toho moc dělá, byl ještě fajn, ale to je asi tak všechno

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobré vědět, četla jsem právě spíše pozitivní ohlasy, tak ještě pozjišťuji, díky

      Vymazat
  3. Deo krystal jsem měla a nebyl nic moc, takže ten nej stále hledám :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat

Jestli vás zde něco zaujalo, tak budu určitě ráda za pár slov. Díky :)