31. 10. 2019

Říjen

Milí čtenáři a kolemjdoucí, dovolte mi, abych vás trošku provedla tímto měsícem, jak jsem ho prožila já.

Říjen... Pamatujete si hezčí říjen? Já asi ne ... Tolik sluníčka v tento podzimní čas...

Z počátku měsíce jsem vyrazila do Rudic u Brna. Malá vesnička, ale skýtá plno pěkných míst - Rudické propadání, krásné bílé skály, starý mlýn, nedaleký Jedovnický rybník. Na toto místo jezdím už pár let. Ale že se zde nachází kaolínový lom, to jsem se náhodou dozvěděla až teď...




Upřímně mě docela překvapilo, že mám takové krásné místo v podstatě za rohem, voda je zkalená právě díky kaolínu...

A jak jsem se již zmiňovala, v půlce října jsem vyrazila se dvěma kamarádkami na menší dámskou jízdu. Jeli jsme do Karlové Studánky, autobusem asi něco přes 4 hodiny (protože nám ujely všechny možné i nemožné  autobusy, tak se cesta protáhla)... Já to říkám pořád, když máte aspoň trochu energie, tak nejlepší co můžete udělat je sbalit si pár švestek a někam vypadnout ... Z Karlové Studánky jsme se druhý den vydaly na Praděd stezkou Bílé Opavy. Samotný Praděd nás docela zklamal (asfaltka na vrchol, davy lidí, vysílač obehnaný plotem), ale jinak perfektní výlet.


Praděd

             Karlova Studánka

Pitný pavilon a Vilémův pramen s výbornou železitou vodou

Něco jako bombardino, třešňová limonáda a kaštanová káva.

A opět, romantická zákoutí Karlové Studánky...

Poslední říjnový víkend jsem se s taťkou opět vydala na houby. Košík jsem si brala spíše jen aby se neřeklo, ale kupodivu, pár hlaviček hub nás v lese ještě čekalo. Hádejte kdo našel největšího praváka a získal tak titul houbař sezony. Irwin!




A zde jsme si ještě roztáhli deku a regulérně se vyhřívali na sluníčku. Myslím, že to letos bylo poslední opravdové slunění. Ona ale  zima uteče jako voda a bude tu horko, až nám to bude zase nemilé. Takže si plánuji užit i tu zimu... Tenhle den byl opravdu jeden z nejhezčích za poslední dobu, večer jsem ještě vyrazila ke kamarádce domů, kde byla její mamka, kterou jsem dlooouho neviděla a bylo to moc fajn, takové hezky přátelské...

Včera byl halloween, samhein a čekají nás dušičky. No vzhledem k tomu, že jsem měla včera dost z práce, tak jsem si magickou noc ani moc neužila. Každopádně mám teď tři dny volno, tak si to třeba ještě vynahradím, hehe.

A na závěr, jedna rada do  života. Když máte pocit, že ve vašem životě něco nevychází jak má, udělejte si aspoň dobrou, oku lahodící snídani. Můžete se pak líp tvářit, že máte vše pod kontrolou. Ne, legrace, ale opravdu, když se člověk cítí pod psa, tak je fajn udělat si dobré jídlo, zacvičit si... Člověk se pak cítí aspoň o 10% procent líp, ale to už jste si určitě vyzkoušeli ;). Aneb ve 26 se rozejít s přítelem a ještě k tomu jít na rande s někým ze seznamky, tak to nechceš :D  I když, je asi dobré opustit něco nefunkčního a věřím, že každého člověka, který nás nějak ovlivňuje potkáváme z určitého důvodu. Nezbývá jen vyčkávat z jakého...


Navzdory okolnostem, tento říjen považuji za velice vydařený a jsem celkem překvapená, kolik pěkného materiálu a zážitků jsem nasbírala. A jak jste si měsíc užili vy?

2 komentáře:

  1. Týýýjo, ten lom je kouzelný!♥:) Jsi šikulka, takové obří hřiby, to se jen tak nepoštěstí:) A s tou hezkou snídání máš recht. Moje babička je na to expert, dokáže i zmála vyčarovat krásné jídlo, jak to dycky naaranžuje:) Kuchaři z Master chefa jsou na ni krátcí:)))

    zdravííí
    supice
    www.supice.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo fakt je :) No jo ty naše babičky! Master chefa jsem jednu dobu sledovala, ale na babičky nemají, to určitě ne :)

      Vymazat

Jestli vás zde něco zaujalo, tak budu určitě ráda za pár slov. Díky :)