2. 4. 2019


Ahojte :) Tak březen zase utekl jako voda ... První hřejivé jarní počasí, astrologické jaro, prodlužování dní, samé pozitivní změny.... A jak jsem se měla já?

Začátek měsíce
Nový měsíc jsem opět začala s Lílou. Byly jsme po dloouhé době v Trojce, což je taková alternativní brněnská kavárna, kde lidé nosí trička s divnými nápisy a dveře WC jsou popsány jedním moudrem za druhým.

Pak jsme vyrazily do bezobalového Čočkova biojarmarku s lokálním zbožím (já teda trochu v náladě odpovídající jedné velké a jedné malé pšeničné dvanáctce), kde jsem sice dostala pražená dýňová semínka do igelitového sáčku (ani jsem se nestihla začít bránit - to to pivo a zpomalené reakce následkem alkoholu), ale nevadí, celkově se mi moc koncept tohoto obchodu líbí a chtěla bych zde nakupovat častěji.

Za kulturou
Kulturní vyžití na trochu vyšší úrovni než pití piva po kavárnách o.O.
V březnu jsem se snažila tvářit, že nejsem kulturní barbar a vyrazila jsem na promítání Hastrmana v místním něco jako kulturním centru. Musím říct, jak je někdy zvláštní kniha, tak o to více to vyzní ve filmu. Ale stálo mě to jen 30 korun i s dýškem, takže jsem i tak ráda, že jsem šla a film konečně viděla.

Mnohem lepší dojmy pak ve mě zanechala návštěva představení Petrolejové lampy v Mahenově divadle. Tato adaptace na motivy knihy Jaroslava Havlíčka se moc povedla a všem doporučuji. A pro mimobrněnské, za shlednutí stojí také stejnojmenný film. Doteď pro mě byla návštěva divadel spíše zklamáním, někdy mi nesedl typ představení, ztvárnění anebo samotný děj, ale u Petrolejových lamp to byl divadelní zážitek se vším všudy - výborné herecké výkony, krásné kostýmy, kulisy...

Moje radosti
Co tak přemýšlím, největší radost mi asi udělala kytička, kterou jsem dostala ... A pak, procházka poblíž mého bydliště, díky přítelovi jsem objevila, že nám tu rostou vcelku vzácné koniklece velkokvěté, a to tu žiji celý život prosím pěkně ... Pak jsme také viděli brouka majku. A co udělalo největší radost v březnu vám?




Co jsem chtěla splnit a jak to dopadlo?

1) přečíst jednu knížku
Dočetla jsem 1. dubna, ale i tak beru za splněné :D - The Ice Dragon od George R. R. Martina, konečně! jsem se pustila do knížky v angličtině, nevím jestli je moje aj tak strašná, ale byl to pro mě celkem oříšek, na to jak útlá knížečka to byla... Ale určitě mám v plánu přečíst si další knížky v cizím jazyce.

2) cvičit alespoň 1x týdně
Pokud jste někdo četli článek za únor, ano, snížila jsem hodně nároky :D Ale alespoň se mi podařilo splnit ... Hodně jsem cvičila podle youtube kanálu Boho beuatiful, moc fajn cvičení...

3) uvařit 4 nová jídla
Myslím, že 4 by se našly. A znovu vás obšťastním nějakými fotkami toho, co jsem uklohnila:


První je dýňová bábovka se slunečnicovými semínky, moc chutná záležitost.
Pak jsem se snažila vytvořit humus (upřímně se tvoří docela špatně, když naposledy jste jej měli tak před pěti lety a vlastně si už vůbec nepamatujete, jak by měl chutnat). Dozdobila jsem rajčatovým pestem a kořeněným sýrem Gyros, takže ve výsledku z toho bylo super multikulturní jídlo, které bylo i vcelku poživatelné.
A na posledním obrázku můžete vidět rýžovou hroudu s masem, čínskou mraženou směsí a buráky. Nu, co víc k tomu říct, asi nic.

4) jíst zdravěji
Tak tohle nevyšlo ...

5) užít si jara
Ono většinu března byla docela slušná kosa a počasí nic moc, ale pár zážitků by se našlo ...

Tohle vše je můj březen na několika řádcích, bez běžných každodenních událostí a povinností. Jsem ráda, že byl takový, že jsem i přes nějaké nepříjemnosti na všechny tyto věci měla čas a myšlenky.

A na závěr troška klasiky od Josefa Lady.


Mějte se fajn, Irwin :)

5 komentářů:

  1. Jsem moc ráda že se ti představení líbilo. Tyjo to už je tak dlouho co jsme někde byly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo a přitom je to v podstatě jen měsíc a něco, tak můžem zase něco naplánovat.

      Vymazat
  2. To je skvělý nápad, ta inspirace panem Ladou:))))) <3

    zdraví, supice
    www.supice.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Bezvadný nápad, moc povedené :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat

Jestli vás zde něco zaujalo, tak budu určitě ráda za pár slov. Díky :)