13. 1. 2018

Předsevzetí 2018 a mimozemšťani?

Abych byla upřímná, příjde mi, že poslední dobou nemám vůbec o čem psát, v následku toho si připadám jako ten nejnudnější člověk na světě! A o konstruktivních článcích ani nemluvě, asi mi chybí inspirace nebo tak něco. Navíc v práci teď nemáme internet, což na mé aktivitě taky moc nepřidává (no jo, přiznávám se, že na brigádě se občas takto ulejvám).

Leden už nám pokročil téměř do poloviny, a teprve teď jsem si sepsala seznam věcí, které bych chtěla za tento rok změnit nebo naplnit. Čítá 13 bodů, možná ještě něco dopíši. Ono to zní jako strašné klišé, psát si nějaká dejme tomu předsevzetí a plno lidí na tím bude ohrnovat nos, ale myslím že je to skvělá motivace a možnost něco změnit. A přísahám, že tentokrát tento seznam nezašantročím a ke konci roku se k němu opět vrátím XD. Mám tam například body, že bych chtěla efektivněji využívat volný čas a tzv. ho neproflákat, více cestovat, stačí i na nějaké menší výlety, více se účastnit různých zajímavých akcí (jako například výstavy, koncerty, apod.) a jedním z bodů je i udržení tohoto blogu. To jen tak v malé kostce ...

Jinak jsem teď viděla několik dobrých filmů,které jsou natolik známé, že se divím, že jsem se k nim nedostala dřív. Tak například Mlha od Stephena Kinga, Mars útočí od Burtona nebo Znamení.

Jen tak mimochodem, hádejte na co jsem narazila asi dva dny po zhlédnutí Znamení na našich schodech (kdo nezná, je to film o mimozemšťanech, tak dobře zpracovaný, že tomu celému i věříte). Ano, můžete se podívat na fotce níže. Už jsem si i u kamarádky ověřovala, jestli nejsem paranoidní a opravdu jí foto připomíná  otisk hodně divné ruky nebo nohy. Takže otázkou je, jestli to tak příjde i vám :D Možná to zde není úplně zřetelné, ale věřte, že v tu chvíli jsem ruku viděla úplně jasně. Tak to bývá s fantazií, když jste doma zcela sami, no měla jsem dost nahnáno. Popravdě mám nahnáno i teď, když tu sedím a píšu, venku je tma, a já si teď tak uvědomuju, že ani nevím, jestli je někdo v baráku, nebo jsou všichni v práci. Člověk si říká, mám to zveřejnit nebo  radši ne :D Nebo už jsem definitivně blázen :D? Navíc, když nad tím tak přemýšlím, napadají mě různé spojitosti, jako například, proč zrovna u nás je ten divný radar pro vzdušnou obranu, který financovalo samotné NATO a údajně pro něj není vhodnější místo než právě zde ... To jen tak pro pobavení z mých bláznivých historek (a to jsem se ufounů nikdy nebála, zatracené Znamení!), ještě mám jednu historku z exkurze v psychiatrické nemocnici, ale to třeba až někdy příště :P


Ahoj, mírně vystrašená Irwin

Zdroje obrázků: 1 

4 komentáře:

  1. To s mimozemšťanama je zajímavý.
    Ty předsevzetí, já si je prostě nepíšu ani na ně moc nevěřím. Ovšem tobě budu moc fandit v jejich dodržení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že, úplně si připadám jak v Městečku záhad o.O

      Vymazat
  2. Předsevzetí jsou skvělá věc a myslím, že je důležité, aby si člověk našel chvíli za zhodnocení a vytyčení nové cesty vpřed. Nový rok nebo narozeniny k tomu slouží výborně.
    Film Znamení neznám, ale asi je hodně přesvědčivý, když to v tobě zanechalo tak silný dojem a přivedlo tě to až k vlastním konspiračním teoriím. Povídání o mimozemšťanech mám ráda, ovšem nejlepší na tom je, že my obyčejní smrtelní se stejně nedozvíme pravdu. Na jednom studentském bytě, kde jsem žila, jsme měli v koupelně na futrech obtisk ruky, který ničím nešel umýt. Taky jsme kolem toho vytvářeli různé hororové příběhy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těma předsevzetíma - přesně :) Páni, ruka na futrech, to zní taky děsivě

      Vymazat

Jestli vás zde něco zaujalo, tak budu určitě ráda za pár slov. Díky :)