23. 7. 2017

Znovuzrození tohoto mrtvého místa

Zdravím všechny návštěvníky,

Říkala jsem si, že jestli se ještě někdy rozhodnu pokračovat v psaní tohoto blogu, napřed si promyslím nějakou strukturu a složení článků, budu si jistá, že budu přispívat alespoň trochu pravidelně. Taky jsem měla strach, abych nevykonávala nějaké činnosti jen proto, abych měla na blog co napsat (nebo to k tomu patří?) Zároveň jsem si myslela, že aby to mělo cenu, měla bych být nějaký supr akční člověk, co má hromady věcí na srdci a  má určitě co říct, navíc má perfetkní vyjadřovací schopnosti, a pravdou je, že jsem si nikdy nebyla jistá, jestli to vše splňuji. Příjde mi, že hodně lidí, které na blozích sleduju (dobře, ta hrstka co sleduju není moc lidí, ale víte jak to myslím), jsou nějakým způsobem nadaní - umí pěkně kreslit, dobře psát nebo dokonce vydávají vlastní knížky, jsou vtipní charismatičtí a já nevím co všechno. Můžou se třeba zajímat o nějakou strašně zajímavou cool originální věc, jako jsou třeba výklady z tarotu a podobně. A já? Vždyť se v té zaplávě nadaných úplně ztratím.

Teď jsem si ale řekla k čertu s tím (no dobře, řekla jsem si to trochu peprněji)

Fakt je, že mám teď chuť zase něco splácat, a asi mi v tom nějaké sáhodlouhé rozjímání jestli ano nebo ne nezabrání.

Tímto bych chtěla vyslovit můj menší obdiv ke všem blogerům, kteří u psaní článků delší dobu vydrželi. Člověka to asi musí opravdu bavit.


To je zatím vše z mých myšlenek a přeji příjemný červencový sobotní večer (pro mě tak trochu lenošný, a to mám popravdě nejradši) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jestli vás zde něco zaujalo, tak budu určitě ráda za pár slov. Díky :)