3. 8. 2017

Červencový deníček - koncert Guns N' Roses, nákupy a houbaření

Zdravím vás,

tak je tu zase konec měsíce, a já jsem se rozhodla, že se s vámi o těchto mých 31 dní podělím.

První tři týdny byly docela náročné. Doma jsem byla jen minimálně, ale vypadá to, že jsem přežila, a dokonce jsem si to stihla i nějak zpříjemnit.




 Úterý 4.7. Koncert

Začátek měsíce byl nevšední, a popravdě jsem nečekala, že se toho někdy v životě dočkám. S přítelem jsme totiž zakoupili lístky na koncert Guns N´ Roses - Not in this life tour. Ráno jsem se tedy vydali do Prahy, kde jsme poobědvali a ještě stihli zaskočit na Střelecký ostrov trochu polenošit u vody. Pak jsme vyrazili směr Letňany.

 Přestože Axl jednou na otázku, zda ještě někdy bude hrát se Slashem v Guns n´ Roses odpověděl Not in this Life (nikdy v tomhle životě), na jejich koncert se zde po několika letech sešlo něco kolem 50 000 fanoušků.

 Všichni předvedli parádní výkon. Měla jsem z koncertu trošku strach, protože co jsem viděla na internetu, některá hudební vystoupení Axla nebyly dle mého názoru zrovna dobré. Nakonec byl ale Axl uječený jen trochu (omlouvám se všem dalším fanouškům, ale opravdu ten zpěv tak na mě někdy působí), a spravil si to zhruba za polovinou, kdy zahráli všechny největší hity, v nasazení jako zamlada. Příjemným překvapením bylo zahrání I wish you were here. A Slashovo kytarové sólo u November rain se taky konalo!

Palec nahoru jim dávám za přesný začátek koncertu a 3 hodiny čistého času hraní. Palec dolů organizátorům akce za předraženou Plzeň půl litr za 60 kč.

Za co jsem zase utrácela
K mým průběžným červencovým radostem patřilo také nakupování všemožných věcí, a že jsem si toho nadělila dost. Ale většina byla za dobré ceny, a pokud ne, přesto mě to zaujalo natolik, že jsem si to musela koupit.






Tři knížky a další blbinky k tomu! Krásnou záložku a nálepku milujeme čtení jsem dostala k nákupu na mega knížkách, a není tomu tak dlouho, tak ještě mrkněte. 


Ano, nový diář v červenci, je totiž na rok a půl, zakoupeno v papírnictví v Tescu.

A jakými nákupy jste si udělali radost vy?

Sobota 22. července Návrat k blogování

Říkala jsem si, že toto taky zmíním, protože přece jen je to pro mě docela událost. Uvidíme, jak to tu půjde, snad dobře.

Sobota 29.7. Houbaření

Konečně pomalu začíná doba houbaření. Vydali jsme se tedy na výlet do lesů Vysočiny (ano, po neúspěchu za Brnem jsme se vydali až na Vysočinu, když v TV nova říkali, že tam rostou XD). A přestože jsme na místo dorazili až kolem 11, něco se tam pro nás našlo. Hříbků a babek pomálu, s pravákem jsme se nepotkali ani z dálky, ale narazili jsme na kupu klouzků. Taky máte tak rádi ten moment, kdy objevíte schovanou houbu v jehličí? Protože jsem byla z výletu tak rozjařená, nestihla jsem ani fotit, alespoň přidávám obrázek z internetu. Po obědě jsme výlet zakončili koupáním v rybníce s krásným písečným dnem, všude samá zeleň, lidí pomálu. S koupalištěm se nedá srovnávat. Akorát voda trochu ledovější :D

Z hub jsem pak udělala výbornou omáčku (výbornou ne díky mým kulinářským schopnostem, ale spíše díky těm houbám) s krůtím masem a bramborovou kaší.


A kam jste vyrazili na výlet vy?

Neděle 30.7. Nová inspirace

Pár dní jsem přemýšlela nad tím, že původní název blogu se mi nelíbí, a nadpis Sleepy hollow je sice fajn, ale neodpovídá zdejšímu ražení, a hodil by se pro jiné stránky. Pořád jsem nad tím vším přemýšlela, až v sobotu asi v 6 ráno (nejlepší nápady přichází ve vaně!) jsem si položila otázku "A jak by tento blog mohl jako reálné místo vypadat, co ho charakterizuje?" A téměř hned mě napadlo pojmenování Tajemná zahrada, popřípadě Secret garden. A tak to tu dostalo jméno. Jestli vás zajímá něco více o tajemné zahradě, klikněte zde


Na závěr vám už přidám jen pár dalších fotek co červenec nasbíral.


Oblíbený hrníček ze Znojma s domácími piškoty (ty jsem ale nepekla já :D)


A kytička - vždy když nějakou dostanu a po nějaké době už květy uvadají, střihnu je a dám do nejlépe skleněné misky s vodou, je to moc pěkná dekorace.

Tak takhle vypadal můj měsíc. Mějte se zatím pěkně, ahooj.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jestli vás zde něco zaujalo, tak budu určitě ráda za pár slov. Díky :)